Βιετνάμ:Απ'το Βορρά μέχρι τον Νότο!!

2018-01-13

Θα καταλάβετε την ποιότητα των μαγαζιών που σας προτείνω από τους πολλούς ντόπιους που θα τρώνε μαζί σας.Τα σαλιγκάρια ήταν νόστιμα και μιας και βλέπαμε τους ντόπιους να τρώνε και οστρακοειδή είπαμε να δοκιμάσουμε και από αυτά και επίσης ήταν εξαιρετικά.Τώρα το μυστικό για να μην σας πιάνουν κορόιδο στις τιμές πριν ζητήσετε τον λογαριασμό ή πριν καν καθίσετε ρωτήστε έναν ντόπιο που κάθεται και τρώει πόσο κοστίζει,έπειτα θα ξέρετε.Όσες φορές το κάναμε καταλάβαμε την διαφορά στην τιμή,δώσαμε 70.000 ο καθένας και για τα δύο πιάτα,και φύγαμε για να φάμε τη σούπα pho στην διεύθυνση bat dan 45 θα το βρείτε ως Pho Xao Phu My.

Οι ουρές των ντόπιων ακόμα μια φορά δικαίωσαν την επιλογή αλλά και η ποιότητα του φαγητού το οποίο προσωπικά με ξετρέλανε,προσοχή ρίξετε ένα κομματάκι τσίλι μέσα γιατί θα σας πεταχτούν τα μάτια έξω.Δώσαμε 50.000 και μείναμε απόλυτα ευχαριστημένοι,ο Μπάμπης βέβαια προσπαθούσε να συνηθίσει τα χαμηλά σκαμπό που τον δυσκόλευαν,εγώ πάλι είμαι σε Βιετναμέζικο μέγεθος και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.Εδώ ήταν η στιγμή που μας ήρθε e'mail από την Jetstar ότι η πτήση που είχαμε σε μία εβδομάδα για Da nang άλλαξε και από τις 6 Μαρτίου το πρωί που ήταν μεταφέρθηκε στις 7 Μαρτίου το απόγευμα.Έτσι θα χάναμε μια μέρα στο Hoi An κάτι που δεν ήθελα με τίποτα και θα μας χαλούσε το πρόγραμμα.Είπαμε θετική ενέργεια και όλα φτιάχνουν....στείλαμε ότι δεν δεχόμαστε μια τόσο μεγάλη αλλαγή και μας είπαν ότι θα πάρουμε πίσω εντός 15 ημερών τα χρήματά μας(30 ευρώ)και μέσω της skyscanner βρήκαμε την πτήση που κάναμε με Vietjetair με 42 ευρώ,μικρό το κακό.
Μετά από εκεί και με ατελείωτες δυνάμεις πήγαμε στη νυχτερινή αγορά που γίνεται στην παλιά πόλη κάθε Κυριακή βράδυ και αρχίσαμε τα ψώνια.Οι τιμές ήταν τόσο δελεαστικές που και να μην ήθελες ψώνιζες,πήρα ένα ζευγάρι αθλητικά Nike made in Vietnam τα οποία είναι φανταστικά και σε όλο το ταξίδι με βόλεψαν απίστευτα με μόλις 400.000 dong(16 ευρώ)!!

Αγόρασα και 2 αναμνηστικά μαγνητάκια για την συλλογή μου με τιμή 40.000 το ένα τα οποία βέβαια στην συνέχεια του ταξιδιού βρήκα και με 20.000.Ο Μπάμπης τώρα ο οποίος κατέβασε το μισό Βιετνάμ πήρε μια τσάντα North Face με μόλις 10 ευρώ,εδώ να πω ότι η εταιρεία της North Face έχει εργοστάσιο στη χώρα και δεν μιλάμε για κακής ποιότητας ρούχα,μπροστά μου η υπάλληλος όταν το είπα αυτό άδειασε ένα ποτήρι νερό σε ένα από τα αδιάβροχα και δεν πέρασε ούτε σταγόνα!

Πήρε επίσης ένα εξαιρετικό ζευγάρι ορειβατικά παπούτσια Salomon με μόλις 29 ευρώ!!Κόστος στην Ελλάδα 150 ευρώ.Έπειτα πήγαμε και μια βόλτα στη λίμνη να την δούμε φωτισμένη και με την ευκαιρία αγοράσαμε και ένα κονικό καπέλο γιατί το χρειαζόμασταν στην αυριανή βαρκάδα.Προσοχή δώσαμε μόλις 60.000 όταν παραπάνω μας ζητούσαν 200.000 και ήταν και εξαιρετικής ποιότητας κάτι που μας διαβεβαίωσαν στο Hoi An αφού όπως μας είπαν εκεί δεν υπήρχε τόσο καλή ποιότητα.

Αυτή ήταν η πρώτη μέρα μας σε ένα ταξίδι τόσο γεμάτο και με τόσες απίθανες στιγμές.Στη συνέχεια σας έχω Tam Coc ένα συναρπαστικό τοπίο που δεν πρέπει να παραλείψετε με τίποτα,διαμονή σε homestay στην Sapa στο χωριό Ta phin με οικογένεια της φυλής Red Dhao που ήταν και η καλύτερη εμπειρία της ζωής μου τολμώ να πω,Halong bay βέβαια με πολύ καλή τιμή και εταιρεία που λίγοι γνωρίζουν,Friendship village η πιο συγκινητική στιγμή του ταξιδιού μας,χωριό Le Mat και γεύμα φιδιού,μυστικό για να μην ξοδέψετε πολλά χρήματα στα νυχτερινά τρένα προς την Sapa,σήραγγες Cu chi,ποταμός Mekong,Tra que vegetable village στο Hoi An απίστευτη εμπειρία,Ιστορική Hue και αυτοκρατορική φωτογράφιση,οδήγηση μέσα στο κυκλοφοριακό χάος,και πολλά άλλα.

Την επόμενη μέρα λοιπόν ήταν όπως προανέφερα η εκδρομή στον Tam Coc,και επειδή θα ερχόταν και οι βαλίτσες μας από το αεροδρόμιο αφήσαμε το χαρτί που μας είχαν δώσει στην υποδοχή για να τις παραλάβουν για εμάς.Η βαρκάδα μας ήταν υπέροχη,το τοπίο μαγικό,χωρίς άλλους τουρίστες στο σημείο που μας πήγαν και προτείνω ανεπιφύλακτα αυτή την εκδρομή για το πρόγραμμα σας.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.Το λεωφορείο που μας παρέλαβε ήταν μικρό και ήμασταν μόλις 5 άτομα,κάτι που ήταν εξαιρετικό γιατί στις εκδρομές που είναι πολλά άτομα όλα γίνονται πιο βιαστικά.Η διαδρομή διαρκεί περίπου 3 ώρες με ένα 20 λεπτό διάλειμμα σε ένα μαγαζί όπου έφτιαχναν χειροποίητους πλεκτούς πίνακες δυστυχώς όμως ήταν πολύ υψηλές οι τιμές.

Έπειτα κάναμε μια στάση για να δούμε ένα από τους πολλούς ναούς που επισκεφθήκαμε στην χώρα,με όμορφη αρχιτεκτονική,και με υπέροχα φυτά τριγύρω του.

Μετά ακολούθησε το γεύμα μας το οποίο περιελάμβανε η εκδρομή όπου είχαμε την δυνατότητα να δοκιμάσουμε διάφορα πιάτα.Τα ποτά χρεώνονται επιπλέον οπότε σας συμβουλεύω να έχετε προμηθευτεί από κάποιο σούπερ μάρκετ αναψυκτικά και νερό και να τα έχετε μαζί σας,προσοχή στις τιμές:Coca Cola 390ml:6.600 dong,νερό 1,5L 9.000 dong και το λέω αυτό γιατί αν επιλέξετε ένα μικρό μαγαζί που δεν αναγράφει τιμές στα προϊόντα θα πληρώσετε επειδή είστε τουρίστες τουλάχιστον το διπλάσιο,οπότε επιλέξτε μαγαζιά με αναγραφόμενες τιμές.

Στη συνέχεια ήρθε η στιγμή που περιμέναμε πώς και πώς δηλαδή η βαρκάδα.Ότι και να σας πω δεν θα καταφέρω να σας μεταδώσω τόσο καλά τις εικόνες και την εμπειρία που ζήσαμε.Απόλυτη ησυχία,άκουγες τους ήχους των πουλιών και τα κουπιά που χτυπούσαν απαλά το νερό από την γυναίκα που κοπηλατούσε με τα πόδια και μας εντυπωσίασε,κάτι που δεν μπορούν να κάνουν όλοι απ'ότι μάθαμε πάρα μόνο οι κάτοικοι στο πλωτό χωριό Kenh Ga.Η μετάφραση του ονόματος Tam Coc είναι 3 σπηλιές και πήρε το όνομά του από τις σπηλιές που θα περάσετε με την βάρκα σας,προσοχή στα κεφάλια σας γιατί τα τοιχώματα του σπηλαίου φτάνουν πολύ χαμηλά.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.